Monday, November 30, 2015

Keputusan UPSR 2015

Tarikh : 17 November 2015
Masa : 10.50 pagi
Tempat : Dewan Seri Bayu SKST

Taniah! Diucapkan kepada calon yang mendapat keputusan cemerlang 5A dalam Peperiksaan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) Tahun 2015 kali ini. Mereka yang dimaksudkan ialah adik Nurul Huda bt. Ismail, Khaleeda bt. Mohamad Zoher dan Nur Izzatul Alisya bt. Ahmad Yani. Tahniah dan syabas juga diucapkan kepada semua calon yang lulus dalam semua mata pelajaran. Calon-calon yang kurang berjaya diharap tidak akan berputus-asa dan teruskan usaha ada dalam peperiksaan-periksaan yang seterus. Jadikanlah ia sebagai satu penawar untuk membantu anda mencapai kejayaan pada masa hadapan.

Diingatkan kepada semua murid yang mendapat keputusan cemerlang supaya anda tidak alpa untuk mengelakkan anda kecewa pada kemudian hari. Sentiasa beringat akan pesan guru supaya kita sentiasa berusaha dan istiqamah dalam apa jua kerja dan amalan yang kita lakukan.

Pihak sekolah sekali lagi merakamkan ucapan terima kasih kepada semua murid Tahun 6 dan juga semua guru yang sentiasa berusaha untuk meningkatkan prestasi murid dan sekolah amnya.











No comments:

Post a Comment